Hírek
2011. Július 25. 14:27, hétfő |
Belföld
Forrás: OrientPress
Milliókba kerül a nem fogadott hívás a cégeknek
Százmilliós nagyságrendű az az összeg, melyet a magyarországi vállalkozások évente elbuknak csupán amiatt, hogy az érdeklődők nem érik el őket telefonon.
Különösen a szállodaiparra jellemző, hogy sokáig váratják a hívó felet. A Magyar Telekom és a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet közös tanulmányából kiderült, az érdeklődők 30 százaléka csalódottan, a számára szükséges információk megismerése nélkül teszi le a telefont egy-egy cég tárcsázása után.
A kutatás szerint a legáltalánosabb probléma, hogy a bejövő hívásokat senki nem fogadja, így azok megfelelő technológiai felszereltség hiányában egyszerűen elvesznek anélkül, hogy azokról — az ügyfelet leszámítva — bárki is tudna. A vizsgált vállalkozások közül a szállodák teszik leginkább próbára a potenciális vendégeik türelmét: az érdeklődőknek átlagosan 22 másodpercet kell várniuk a vonal túlsó végén. Ez sok esetben olyan hosszú időnek bizonyul, hogy a hívók nagy része nem hajlandó kivárni, inkább más szálláshely után néz-minderről a Békés Megyei Hírlap számolt be.
OrientPress Hírügynökség
Ezek érdekelhetnek még
2025. November 18. 07:18, kedd | Belföld
Tizenegy pontos vállalkozási adócsökkentési megállapodást jelentett be Orbán Viktor
Tizenegy pontos vállalkozási adócsökkentési megállapodást jelentett be Orbán Viktor miniszterelnök hétfőn Budapesten sajtótájékoztatón.
2025. November 18. 07:17, kedd | Belföld
Hankó Balázs: a Semmelweis Egyetem Közép-Európa legjobb egyeteme
A Semmelweis Egyetem (SE) Közép-Európa legjobb egyeteme, a cél pedig az, hogy az elkövetkező években Európa és a világ egyik legjobb egyeteme legyen a budapesti orvosegyetem
2025. November 18. 07:00, kedd | Belföld
Elindult a Tisza jelöltállítási folyamata
Hétfőn elindul a Tisza jelöltállítási folyamata - jelentette be Magyar Péter a Facebookon.

