Hírek
2011. December 22. 12:53, csütörtök |
Belföld
Forrás: Stop.hu/Autolabor.hu
Új sportautót mutatott be a magyar tervezőzseni - FOTÓK
A Faralli & Mazzanti által gyártott Evantra exkluzivitásához kétség sem férhet.
A 38 éves Luca Mazzanti sok gyerekhez hasonlóan, egy teljesen saját építésű, működőképes csodaautóról álmodozott fiatalként. A különbség közte és a többi fiatal között az, hogy ő nem adta fel álmát felnőttként sem, hanem minden erejét annak megvalósításába fektette.
Már a '90-es évek korai szakaszában elkezdett együtt dolgozni azzal a Mario Farallival, akinek már akkor húsz éves tapasztalata volt az olyan ritka autók restaurálásában, mint a Cisitalia 202, a Ferrari 500 Mondial, vagy az "Il mostro" Maserati 450 Costin/Zagato. Ez utóbbit maga Stirling Moss vezette az 1957 Le Mans-i versenyen.
2001-ben együtt megalapították az F&M (Faralli és Mazzanti) Auto-t, mely egyedi vásárlói rendeléseket valósít meg. Részt vettek például az Antas és a Vulca automobilok megépítésében is. A teljesen saját építésű négykerekűre azonban egészen mostanáig kellett várnia az embereknek. Miután három éven át közösen tervezték az autót a magyar dizájner Tárnok Zsolttal, Mazzanti készen áll, hogy bemutassa a legelső F&M Auto gyártmányú kocsit, az Evantrát.
A cikket tovább olvashatja az Autolabor.hu oldalon.
Ezek érdekelhetnek még
2024. November 15. 08:03, péntek | Belföld
Továbbra is kínlódik az építőipar
Az idén szeptemberben az építőipari termelés volumene a nyers adatok szerint 8,2 százalékkal elmaradt az egy évvel korábbitól - jelentette csütörtökön a Központi Statisztikai Hivatal (KSH).
2024. November 15. 08:01, péntek | Belföld
Szijjártó Péter: minden szinten folyamatos a magyar-szlovák párbeszéd az államnyelvtörvény ügyében
Minden szinten folyamatos a párbeszéd a magyar és a szlovákiai kormány között az államnyelvtörvény ügyében, a pozsonyi vezetés tagjai azonban világossá tették, hogy nem kívánják korlátozni a kisebbségi nyelvhasználatot